من و تو

:(

1393/3/10 9:34
نویسنده : رها
223 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهایم پر از ناهنجاریست 

پر از استرس و ترس 

پر از سایه 

پر از التماس 

پر از خواستن ها

پر از نفرت و خشم 

پر از حس انتقام

پر از کینه

پر از خالی

لاحول ولا قوة الا به ا...

خدایا فقط و فقط خودت هستی که میتونی بهم آرامش بدی 

من فقط از تو میخوام که دور شم از همه اینا 

به من ایمان بده 

به من قدرت ایستادن بده 

به من سکوت بده 

به من آرامش بده 

خدایا 

دلم داره میترکه ، انگار که قلبم و تو گلوم کاشتن ، گلوم درد میکنه 
میخوام بتونم که این درد و قورت بدم 

خودت هوام و داشته باش

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان نگار
10 خرداد 93 10:34
چی شده رها .نبینم غمتو عزیزم ؟
رها
پاسخ
خیلی خوبی تو مریم
مامان آوا
10 خرداد 93 13:16
_______________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ _______________________________ _________@@@@@@@___________ _____@@@@@@@@@@@_________ ___@@@@@______@@@@@_______ __@@@@@_________@@@@@_____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ __@@@@@_________@@@@@_____ ___@@@@@______@@@@@_______ ______@@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@____________ ________________________________ __@@@@@____________@@@@@__ ___@@@@@__________@@@@@___ ____@@@@@________@@@@@____ _____@@@@@______@@@@@_____ ______@@@@@____@@@@@______ _______@@@@@__@@@@@_______ ________@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@@@________ __________@@@@@@@@_________ ___________@@@@@@@_________ ____________@@@@@@__________ _______________________________ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______
رها
پاسخ
مرسی عکسای دختر خوشگلمون و دیدم - شب حتما رسیدم خونه واست نظر میذارم مرسی که یادمی
مهسا مامان نفس
10 خرداد 93 17:07
رها چی شده عزیزم؟اروم باش
رها
پاسخ
نمیتونم بگم م م م آخه
مامان ati
11 خرداد 93 10:18
سلام عزیزم خوبی خوشی؟ نگرانم کردی آخه چی شده؟ اگه این حسا رو داشته باشی به هیشکی غیر از خودت ضرر نمیدی همون بهتر که کنار بیای اگه همچین کسایی هستن که به این وضع تو رو دچار کردن بهتره بیتفاوت باشی و تو هم یه کارایی که باعث خشم بیشترشون میشه انجام بدی و اینجوری بهتره ...همون خودتو به کری بزنی بهتره وبیشتر با اعمالت اداهایی در بیاری که طرف رو دق مرگ میکنه
رها
پاسخ
فدات عاطی جون مرسی از راهنماییت عزیزم
مامان آنيسا
11 خرداد 93 14:46
رها درس حسابی توضیح بده ببینم تو چت شده اگه خواستی خصوصی برام بزار
رها
پاسخ
مامان آنيسا
11 خرداد 93 14:48
پست جدید دارم بیا پیشم
رها
پاسخ
اومدم
مامان فرنيا
12 خرداد 93 9:05
عزيزم غمتون نبينم ايشالله خدا خودش صبرت را زياد كنه و زود زود مشكلت را حل كنه و بياي دوباره با نثر قشنگت برامون بازم از شاديها بگي
رها
پاسخ
فدات بشم من - مرسی دوست خوبم خیلی ماهی
مامان آیسو وآیسا
15 خرداد 93 20:48
رها
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:29
رها
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد